Garantie

We doen er alles aan om jouw bestelling op een goede manier bij je aan te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling kapotgaat tijdens de verzending. Je hebt dan recht op onze garantieregeling. Wil je hiervan gebruikmaken, neem dan direct – en in elk geval binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling - contact met ons op. Wij bespreken dan samen wat mogelijk is: herstel of vervanging. Normale slijtage van de producten valt niet onder garantie.

 

Klachten

We staan open voor feedback, ook als het een klacht betreft en je absoluut niet tevreden bent met het product. Mail je ons? Ons mailadres is info@byNethly.nl. Kunnen we samen niet tot een oplossing komen, dan kun je ons geschil aanmelden via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.